Élménybeszámoló a Szegedi tanulmányútról

2023 március 3-án a Hírzengő csapata Szegedre látogatott hogy megismerkedjünk a Média világával, és az újság írás praktikáiról.

A szállásunk a Tisza hotelben volt, ami egy kifejezetten gyönyörű volt. Miután átvettük a kulcsokat és elfoglaltuk a szállást elindultunk a D2 stúdiójához. Ahol Bence, Anna és Márk  meséltek az újságírás és a kisfilmek készítéséről, és hogy milyen eszközöket használnak a podcastok készítéséhez.

A bemutató után volt egy kis bemelegítés az azután következő városnézés után. A lányok 2 koreográfiát mutattak ami egyáltalán nem volt nehéz.

A tánc után elindultunk várost nézni.

Először  megnéztük a Nemzeti Színházat amely 1883-ban épült. Utána elmentünk a Tisza parthoz és megnéztük a Belvárosi hidat. A part urán elindultunk a Szegedi Dómhoz amely az ország 5. legmagasabb temploma.

A városnézés után elmentük a Monster-be egyet vacsorázni.

A vacsora után elmentünk mégy egysétára, hogy ledolgozzuk a vacsorát. A séta után fel mentünk a szobákba és mindenki csinált amit akart.

Szombaton egy reggelivel indítottunk ami különösen nem volt rossz de a gyümölcslé nem volt a legjobb.

Reggeli után elindultunk a Médiakommandó csapatához hogy ők is meséljenek egy kicsit hogy milyen tapasztalataik vannak az újság írásról és a  Média világáról. Mutattak nekünk a cikkeikből és néhány régebbi darabot is.

A program végén rendeltünk pizzát és megbeszéltük hogy kinek milyen volt a hétvége. Mindenki pozitív visszajelzést adott a hétvégére. Mielőtt elindultuk haza meg beszéltük hogy kinek milyen munkája lesz a hónapra (amik egyenlőre titkok) ;).

Nekem személyesen nagyon tetszett mert jó volt a társaság, a hangulat, és a programok is érdekesek voltak.